Expert v oblasti online marketingu

Patrik Szotkowski

6 let v oboru

S online marketingem jsem se poprvé setkal na jaře roku 2016, kdy jsem potřeboval zviditelnit své podnikání v online světě. 

V té době jsem se naučil využívat online nástroje k tomu, abych získal příjem pomocí online reklamy. 

Zanedlouho mě můj kamarád poprosil, zda bych pomohl s online marketingem jeho firmě.

Když jsem dosáhl zdvojnásobení zisků díky online marketingu došlo mi, že mé nasbírané zkušenosti můžou ocenit i ostatní firmy. 

Od té doby jsem pomohl desítkám firem k dosažení velkých zisků pomocí online světa.

Komplexnost

Vzhledem k tomu, že mé zkušenosti v online marketingu jsou obšírné a nevěnuji se pouze určité části online marketingu, je to přidaná hodnota pro mě a mé klienty. 

Poskytuji firmám komplexní marketing, Díky tomu dokážeme velmi rychle vymyslet strategii na míru. 

Neustále se setkávám s tím, že si firma platí agenturu na ,,vyhledávačky” a pak má dalšího freelancera na sociální sítě. Agentura s freelancerem absolutně nespolupracuje a samozřejmě oba chtějí vydělávat, tak přesvědčují firmu, že investice do nich je ta správná. 

Výsledek je takový, že firma platí dvěma společnostem a přichází o peníze v nepotřebných kampaních, které lze nahradit efektivněji, a to  komplexní správou online marketingu. 

Moje zkušenosti

Než jsem začal s online marketingem, podnikal jsem dva roky v oblasti financí. Tato práce mě příliš nenaplňovala, ovšem nasbíral jsem zde cenné informace ze světa investic a obchodu.

Mezitím jsem studoval na vysoké škole ekonomické v oboru podnikání.  Zde došlo k velkému zklamání, když jsem zjistil, že profesoři toho o světě podnikání neví téměř nic, a že na škole učí desítky let to samé i přes to, jak rychle se svět mění a vyvíjí. Při tomto zjištění jsem školu na začátku třetího ročníku ukončil. 

Bylo to odvážné rozhodnutí, které mé okolí moc nechápalo, ale z mého pohledu to byla ta nejlepší věc, jakou jsem mohl udělat.

Nyní dělám něco, co mě naprosto baví a naplňuje a hlavně je to prospěšné pro druhé. – Čím lépe odvedu svou práci, tím více firma vydělá a tím vzniká spousta pracovních míst pro další osoby.